wtorek, 21 lipca 2015

Wtorkowe inspiracje

Sezon na nunny uważam za otwarty ;)
Dziś przedstawimy 2 niestandardowe pomysły na bransoletki nunn.



U mnie pojawił się cubic raw.
Robiłam bransoletkę z Toho 11/0 i coś mnie tchnęło, żeby sprawdzić czy czasem mój cubic nie zmieści się w rowku bazy nunn...
Bingo!
Leży jak ulał :) Pasujące bransoletki tu .
Żeby baza stabilnie trzymała się w rowku proponuję posmarować go klejem w pędzelku.



Joanna do swoich bransoletek użyła rzemieni.
Szczegóły na blogu  http://bizuteria-blond.blogspot.com/2015/07/wtorkowe-inspiracje-odc-8.html.



6 komentarzy:

  1. super połączenie , wszystko ma swoje miejsce i urok

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki nunn - nie znam tego rodzaju, ale bransoletki bardzo mi się podobają - zwłaszcza ta ciemna z rzemieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nunn - to bransoletki z podniesionym rantem. W środku tworzy się rowek, który koniecznie trzeba wypełnić koralikami ;) Od jakiegoś czasu są popularne w świecie hand made. Dziękuję za komplement w imieniu Joanny.

      Usuń
  3. Świetne! Cały czas zastanawiam się nad tymi bazami.. Może kiedyś... :) Fantastyczne wpasowanie cubic'a! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki. Proszę koniecznie spróbować. Dają wiele satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...