sobota, 18 lipca 2015

Kwiatowa inspiracja na weekand

Od bardzo niedawna jestem "zapaloną ogrodniczką".
Zachwycają mnie kwiaty - ich kolory faktury i kształty.
Dziś spróbowałam zamknąć ich piękno w szkle.
Użyłam sekretników z szybką detal lub hurt.
Oczywiście nie mogłam się doczekać , aby podzielić się z Wami tym pomysłem.
Dlatego użyła kwiatów "świeżych" - prosto z ogrodu.
Dla utrzymania efektu trzeba kwiaty zasuszyć.
I tu kłania się wszechwiedzący Pan Google i metody zasuszania kwiatów.
Na pewno kolory będą trochę bledsze, ale uważam, że i tak warto poświęcić trochę czasu na ich zasuszenie.

biały floks

płatki pelargonii

nemezia - "Sunsatia"

nie wiem jak się ta roślina nazywa
rośnie przy drogach i ma rozłożyste baldachimy
zdaje się, że to krwawnik...

floks w kolorze amarantu

Zadanie domowe na weekend - nazbierać dużo pięknych kwiatów (roślin) i je zasuszyć.

A może ktoś zna sprawdzone metody zasuszania kwiatów i się z nami podzieli?

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...