czwartek, 21 sierpnia 2014

Najeżona bransoletka

Wzór dostałam od Mirellki. Dziękuję.
Jak ją tylko zobaczyłam to się zakochałam.
Noszę ją osobiście i nikomu jej nie oddam ;)
Czekała na fotkę z 2 miesiące.....

Koraliki Rizo RI001 i TR195.
Chiciaż do środka (11/0) można użyć jakichkolwiek koralików.
I tak ich nie widać ;)
Potrzeba 4 paczuszek Rizo po 5g.

Zaczynam od 24 koralików 11/0 (6 koralików w okrążeniu) aby łatwiej było je wmontować do końcówek DZ102. Tak samo też kończę 24 x 11/0.



4x Rizo
3x 11/0
3x Rizo
3x 11/0

na 6 koralików w okrążeniu.


Sekwencja jest poprawna.
Nie przeliczajcie i nie kombinujcie.
Napewno jest na 6.
Już tyle razy słyszałam, że coś jest nie tak.....
A potem o dziwo wychodziło ok. ;)







Powróciły koraliki Toho starlight - tr051 i aluminium - tr052.
Druga dobra wiadomość nadal są w promocji  -20%


A trzecia super dobra wiadomość to promocje.
Właśnie pracuję nad rzemieniami  -20%
Wczoraj obniżyłam ceny ceramicznych końcówek do wklejania i przekładek - też -20%

Oczywiście wszystko to w związku z jutrzejszą publikacją nowego kursu Pani Joanny Niewieczerzał czyli autorki tego blogu.




6 komentarzy:

  1. Bardzo pomógł mi ten post, zabieram się do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. KRYSTYNA LIPIŃSKA 2 GRUDZIEŃ 2016 18:15 MI TEŻ POMAGA POST I KOLEŻANKI I RÓWNIEŻ ZABIERAM SIĘ DO PRACY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że powstało stadko najeżonych bransoletek ;). Pochwalcie się efektami Waszej pracy.

      Usuń
  3. Zastanawiam się czy trudno się takie bransoletki robi? Pod tym względem mój talent jest ograniczony do zera. A bransoletki bardzo lubię nosić. Moje ostatnie odkrycie to na https://www.pranashop.pl/pol_m_Bransoletki-srebrne-301.html bransoletki srebrne w połączeniu z pięknymi kamieniami szlachetnymi. Cudo jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...